Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: veronika123
Категория: Забавление
Прочетен: 2773605
Постинги: 60
Коментари: 916
Гласове: 184
Постинг
03.12.2010 12:09 - Наясно съм...
Автор: veronika123 Категория: Забавление   
Прочетен: 3496 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 16.12.2010 13:12


 Всеки път,когато напиша постинг, свързан с проблемите в България, неясното и осеяно с трудности бъдеще. Всеки път, когато изразя мнението си и кажа, че нямам намерение да оставам в родината, която всеки нарича "майка", а аз - със звучното име "МАЩЕХА". Всеки път, някой започва да ме поучава и да ми дава акъли за това кое е правилно, кое не е, как нашето поколение е виновно, едва ли не за всеки един проблем.
  Ей, хора не виждате ли очевидното? Не виждате ли, че младите хора напускаме България,защото тук нямаме твърда почва, върху която да се реализираме и да градим бъдеще? Всичко в държавата ни е толкова сложно и глупаво в същото време, че още 20 години няма да стигнат, за да се оправи малко от малко положението. За да оправим ние всичката тая помия първо трябва някой да ни даде стимул за това, не мислите ли?За да се върнем един ден, то трябва да има за какво. Не е достатъчно само близките и приятелите ни да са тук, за да се върнем за постоянно.Трябва ни нещо повече от това.
  Не казвам, че положението в другите страни е розово. Била съм известно време в чужбина и знам до известна степен как стоят нещата. Наясно съм,че никой няма да ме чака и на златен поднос да ми поднесе предложение за доходоносна работа. Ясно ми е също така, че ще ми е страшно мъчно и че всичко ще ми липсва. Знам как ще плача всеки път,когато чуя "Моя страна, моя България" или "Облаче ле бяло". Но също така знам, че един ден децата ми ще получат по-добро образование отколкото тук в България, и няма да се притеснявам дали детето ми няма да бъде пребито в училище, или пък не дай си, Боже бъде застреляно, докато е навън .Знам, че животът ми ще е малко по-спокоен, защото най-скъпият ми човек ще е до мен и ще знам,че няма да съм сама. Ще съм спокойна, защото ще знам, че ако някой от близките ми има нужда от помощ, то аз ще съм човекът,който ще може да помогне, а не жално да поклащам глава в знак на съжаление и разбиране. Ще има много трудности, това е факт! Но предпочитам да поема всяко предизвикателство, за да бъда щастлива,независимо в коя държава.Дали ще е Кипър, Гърция, Испания, Англия, Америка... Страни много,но в коя ще намеря мястото си, дали ще е България или някоя друга? Това ще го разбера в бъдещето. Сега имам една задача и тя е да завърша, а след това да замина при моето момче... От там нататък ще го мислим.:)


Тагове:   наясно,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930