Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: veronika123
Категория: Забавление
Прочетен: 2777001
Постинги: 60
Коментари: 916
Гласове: 184
Постинг
13.12.2009 19:08 - Мечтая да съм това, което бях, когато мечтаех да съм това, което съм.
Автор: veronika123 Категория: Забавление   
Прочетен: 227129 Коментари: 0 Гласове:
1



 Дълго се лутах в търсене на себе си. Дълго търсих спасение от болките и разочарованията. Мечтаех за приятели, истинска любов и малко разбиране. Но защо ли не ги откривах? Всеки ден, ден след ден аз се сблъсквах с ударите на живота и съдбата, които не бяха особено благоприятни към мен. Паденията и неуспехите не спираха да ме бутат надолу към дъното, но нещо ми помагаше да се задържа на повърхността и да продължавам с трудната борба. И така малко по малко аз успях да се справя. Много трудно, но успях!
 Ако, преди 2 години не се бях усетила на време и не си бях поставила сама границите на свободата, може би днес щях да съм... и аз не знам какво щеше да се случи с мен, но нямаше да съм тук и да пиша това. Работата беше там, че започнах да се движа с неподходящите хора, които щяха да ме завлекат към наркотиците. Благодарение на подкрепата от приятели и родители успях да се спра с тази простотия преди да съм опитала първата доза... Както и да е, няма особено значение.
 Та, да си продължа по същество! Нещата, за които винаги съм мечтала, сега са реалност. Намерих истински приятели сред безбройните фалшиви лица, открих истинската любов, повиших успеха си до отличен и съм безумно щастлива. Сега се чувствам достатъчно силна, за да се опълча срещу този негодник живота. Бях, и съм достатъчно силна, за да мога в крайна сметка аз да поема главната роля във филма. Сега, след всички трудности, смело мога да твърдя, че аз съм едно усмихнато успяло хлапе, което гони нови висоти и ще продължавам да изкачвам върховете, докато не достигна Еверест! Благодарение на трудностите, благодарение на всички проблеми аз ставах по силна! Благодарение и на най-близките ми, които не ме изоставиха!
 Е, какво да ви кажа? В живота има много падения, но вие не се отказвайте! Ставайте и продължавайте, защото животът не чака! Бъдете силни, защото само силните оцеляват на сцената.

 


Тагове:   мечтая,   Мечтаех,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930