Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: veronika123
Категория: Забавление
Прочетен: 2775412
Постинги: 60
Коментари: 916
Гласове: 184
Постинг
08.11.2009 12:43 - Красива коса - не мечта, а реалност :)
Автор: veronika123 Категория: Забавление   
Прочетен: 8353 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 08.11.2009 12:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Често се чудим как да приведем хвърчащата коса в приличен вид и да изглеждаме като моделите от корица на списание.Не е толкова трудно, колкото изглежда.
 Като начало-измиването. Най - важната процедура. И, ако някой ви е казал, че косата трябва да се мие веднъж, най - много 2 пъти седмично - излъгал ви е, това са бабини деветини. Истината е, че косата се мие толкова често, колкото е необходимо. Зависи от вида на косата. Косата се мие  с нежни масажиращи движения, малко количество шампоан, което се разнася равномерно по цялата дължина на косата.Използвайте шампоан според вида на вашата коса.Доверете се на професионалните марки!!! След това се нанася балсам, но не в корените, а по дължината и е хубаво да се  разреше с гребен. Балсамът винаги се измива!!!
 Подсушаването с кърпа заплита косата и по този начин тя отслабва и става суха и тънка. Подсушете със сешоар съвсем леко, колкото да не капе вода от косата и нанесете пяна, около една топка, голяма, колкото яйце.Нанесете върху влажната коса и започнете изсушаването с четка и сешоар. За обем изсушете косата с надолу обърната глава. След като косата е суха, се оформя в желаната форма и готово:) За завършек напръскайте с лак от 15-29 см. , иначе остават бели люспички и изглежда все едно имате пърхот.
  И все пак колкото и грижи да полагате, ако косата не се подстригва всеки месец, каквито и продукти да използвате, тя си остава като заплетена кошница. Подстригването е най - доброто лекарство срещу накъсани и изгорели краища, които се получават от честата употреба на преса, сешоар и фиксиращи продукти.
 Ако обемът на косата ви не се задържа я тупирайте. И запомнете едно - никога, ама никога не дърпайте косата. Достатъчно е да хванете един кичур и съвсе леко да тупирате, напръскайте с малко лак и минете към следващия кичур. Когато сте тупирали достатъчно, загладете леко с гребена, но така че без да пада придадения обем или още по - лошо, да си личат "гнездата". Винаги се тупира само най - горният пласт, освен ако не искате космически обем.
 Полагайте грижи за косата си, все пак прическата е основният признак на добре изглеждащия човек. Консултирайте се с професионални фризьори, те ще ви дадат добри съвети как да изглежда вашата коса блестяща и здрава. :)
 



Тагове:   коса,   мечта,   реалност,


Гласувай:
5



1. arisa - Имам коса до кръста - гъста и с твърд ...
10.11.2009 23:40
Имам коса до кръста - гъста и с твърд косъм. Мия я веднъж седмично, като използвам маска или балсам ( редувам както шампоана, така и подхранващия продукт). Суша я с професионален сешоар около 5-7 мин, като предварително съм я напръскала със спрей балсам Глис Кюр. Веднъж месечно слагам кристали. Сериозно се подстригах преди 3 години. От тогава досега съм ходила още веднъж на фризьор за махане на връхчетата.
Страх ме е от ножици...
При мен действа тази схема, но си права - има различни типове кожа на главата, коси и т.н.
цитирай
2. genieinthebottle - Имам коса до кръста - гъста и с твърд ...
19.11.2009 00:32
arisa написа:
Имам коса до кръста - гъста и с твърд косъм. Мия я веднъж седмично, като използвам маска или балсам ( редувам както шампоана, така и подхранващия продукт). Суша я с професионален сешоар около 5-7 мин, като предварително съм я напръскала със спрей балсам Глис Кюр. Веднъж месечно слагам кристали. Сериозно се подстригах преди 3 години. От тогава досега съм ходила още веднъж на фризьор за махане на връхчетата.
Страх ме е от ножици...
При мен действа тази схема, но си права - има различни типове кожа на главата, коси и т.н.

уаууу Ариса сериозно ли от три години не си се подстригвала?! Аз отчаяно искам около година и нещо да ми порасне косата,но уви ефект няма.. и пресата доста намалих,маски,балсами на гарниер и отделно някави продукти за бърз разтеж (хининова вода,стимулан,бадемово масло) но не става,и оделно стана някаква тънка и се появи косопад ... а не съм прекалила с козметиката давах си и почивка .. но не се разтее ... само за оточнение на 16 съм,но не мисля че е от побертета ?
цитирай
3. noncho - Косата си е природна даденост, к...
27.11.2009 15:34
Косата си е природна даденост, каквото и да слагате ако природата е срещу вас не става. Аз смея да твърдя имам хубава къдрава коса до раменете, която съм оставил да си расте свободно. Между другото - като я полея с бира на другия ден е страхотна :)
Поздрави и успех с косите!
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930